Pabeigti būvdarbi divos posmos uz Daugavpils šosejas

Noslēgušies ceļa seguma atjaunošanas darbi divos posmos uz valsts galvenā autoceļa Rīga– Daugavpils–Krāslava–Baltkrievijas robeža (Patarnieki) (A6). Atjaunots segums sešus kilometrus garā posmā (290,11.-296,90. km) no tilta pār Indricu līdz krustojumam ar autoceļu V631 Piedruja–Aleksandrova un 12 km garā posmā no Stūrišķiem līdz Nīcgalei (189,89.-201,71. km). Pēdējā no objektiem šonedēļ  tiks atstāti ātruma ierobežojumi 70 km/h līdz saķeres mērījumu veikšanai.

Tas ir nepieciešams, jo pēc seguma virskārtas izbūves ceļš ir pārklāts ar bitumena saistvielu, kas veido neredzamu plēvi un samazina auto riepu saķeri ar jaunbūvēto segumu. Tāpēc uzreiz pēc remontdarbiem segumam ir paaugstinātas slīdēšanas risks – garāks bremzēšanas ceļš, bremzējot strauji, kā arī iespēja izslīdēt ceļa līkumā. Pieredze rāda, ka daudzi autovadītāji nezina par šo faktu, tāpēc mēdz neievērot ātruma ierobežojumu. Taču tas var būt bīstami.

Kā jau zināms, šovasar VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) uzsāka arī informatīvo drošības kampaņu Tici zīmēm!, lai skaidrotu ceļu seguma specifiskās īpašības un drošības pasākumus, kas tiek veikti ceļa remontdarbu laikā un pēc tā. Kampaņas video ir šeit.

Posmā no Stūrišķiem līdz Nīcgalei rekonstruētas desmit sabiedriskā transporta pieturvietas, iztīrīti notekgrāvji un atjaunotas caurtekas. Šos būvdarbus veica SIA Binders, to līgumcena bija 1,2 miljoni eiro (ar PVN).

Savukārt posmā no tilta pār Indricu līdz krustojumam ar autoceļu V631 Piedruja–Aleksandrova darbus veica SIA Latgales ceļdaris, un to līgumcena ir 789 tūkstoši eiro (ar PVN).